#TheTimeIsNow to create the life and dream that you want  http://KentClothier.com
Bild från Pinterest, klicka på den och ni kommer till ursprunget. 
 
Jul, julklappar. Det är dags igen. Jag är nästan färdig handlad med mina julklappar, vilket känns otroligt skönt - ingen stress! :) 
 
Det är en här, en där som frågar vad man själv önskar sig i julklapp. Det finns saker jag vill ha men inte saker jag behöver. Jag är alldeles tom i hjärnan - vad ska jag önska mig? Men det har slagit mig att jag är otroligt nöjd just nu! Jag har allt jag behöver och mer därtill. Jag är glad och nöjd och det är så fantastiskt! 
 
Tiden går snabbt och snart är jag (förhoppningsvis) på väg till mitt nya liv, det pirrar i magen när jag tänker på det, och jag hoppas med allt jag är att det blir som jag tänkt mig! 
 
Sen sist jag var in har det hunnit hamna mer bläck på min kropp [Jag ♥ Tatueringar]. I onsdag blev min kropp ännu mer olik sig, denna gång var det min arm som fick sig en omgång. Might be a bit sappy, men det är en hyllning till min fina mamma, madre du är bäst! ♥ Se nedan.
 
Just this, Tatueringar | |
#1 - - Mamma Mu:

Följ ditt hjärta och gå din egen väg - du ÄR en krigare! Och jag älskar dig!

Upp