ROLIGT!

Har en kul nyhet just nu, och det är att i nästa vecka kommer jag få ett PS. Har ingen aning om vilket så det kommer bli en överraskning, men jag är glad vilket jag än får så. Det kommer då bli mer liv på bloggen! Som tur är! Evelin bilderna kommer komma upp då! Förlåt, förlåt för att dem inta har kommit upp än..

Har varit upptagen hela veckan med skolan, så red Edwin en dag på volten för syster, det gick bra, när vi väl kommit igång var han först väldigt upphetsad och höll på att hoppa ur skinnet och ville bara galoppera, helst hela tiden. Men jag tog ner honom och red lite volter, så sen vart han lugn och istället lyssnade han på minsta vinken från mig, super härligt! Skulle lekt med honom ikväll men istället fick vi middags gäster så det blir imorgon. Syster har även ridit ut på honom då Lorden har ont i ett ben. Vi hoppas på ett tillfrisknande där!


Snygg Sigge, som kan ruska på sig medans hon galopperar.

Just this | |
Upp