God morgon

Har nästan precis slagit upp ögonen efter att ha sovit i två timmar.

Som sagt, jag kom hem igår från konfa lägret. Det var hur kul som helst! Massa trevligt folk, underbara grejer och nattid vid tolv. Och vi i våran stuga tror jag inte somnade förens mot ett :D Så jag hade svarta ringar under ögonen när jag kom hem.

Det var underbart att vara där! Vi hade bland annat seminarium om droger, sex, nattvarden, Jesus vandring på påsken och en tjej som kom och berättade om sitt liv när hon hade varit "häxa". Det var sjukt intressant. Vi hade Gudstjänster när alla grät för att det var så vackert mm. Det var helt underbart att vara där!
Allt jag kan avsluta med är väl att säga; Det var sjukt roligt och jag kommer nog komma ihåg det hela livet!

Foto: Sofia Olsson
Like I think | |
#1 - - Josäfin :>:

Åh vad fin bild :D



sv: Åh tack! :D

#2 - - Yasmine:

SV: Tack, tycker också om bilderna :D



Nej, det är ingen grimma det är ett ska. sidepull. :) Ungefär som en grimma, lika "svagt" och inte som ett... hackamore till exempel. Där det är hävtångseffekt. :)



Man ser oftast sådana här typer av sidepull i westernridning.

Upp