WHIIHOO

Jag har tänkt på en sak, det är mindre än två månader kvar tills jag fyller 15, fattar ni F E M T O N. That is big. Jag fyller femton och ska klart som tusan ha en moppe. Hehe.. Men frågan är vad? Hur ska den se ut? Ska det vara sportig eller någon söt vespa liknande sak? Jag har totally no idea.. Jag sitter minst en halvtimme varje kväll och bara tittar på moppe sidor för att kunna välja en som viskar till mig. Jag vill ha en som talar till mig, låter lite läskigt.. Men det är så jag väljer vad jag vill ha ;) Haha, men jag har ingen aning nu, och det är MINDRE än två månader kvar.. LÄÄSKIGT :)

Sen har jag tänkt på att snart, snart har vi gått ut vår konfa. Vi är en skit bra grupp tycker jag :) Men ändå kommer vi konfirmander aldrig ses mer? Kommer vi träffa varandra på stan och inte ens se att det är nån man har varit på samma grej på varje vecka i ett helt år? Kommer det bli så? Det känns skit kul, att jag ska bli konfirmand och få alla mina presenter och bara vara, jag, helt enkelt.

Men det känns sorgligt, för det känns som om livet bara svischar förbi, snabbt som attan, och att man snart kommer sitta in en rullstol på ett ålderdomshem och tänka tillbaka.. Så livet är kort, livet är super kort, så gör det bästa du kan av det, för du kan inte ångra dig om du har missat ett kapitel och sen gå tillbaka och se det igen, det går inte, så lev dina drömmar. Mammor säger; Det misstaget har jag gjort så jag vill inte att du gör det, men vi måste få skapa våra egna misstag och bli visare själva. För livet är kort!

Saker som jag ska göra i sommar;

*Skrika ut mitt i natten, allt jag kan.

*Köra moppe med alla vackra människor.

*Galoppera barbacka i solnedgången.

*Leva mina drömmar <3

För just nu, just nu är jag LYCKLIG!

Just this | |
#1 - - Anonym:

Du vet att du måste klara moppe-kort också

#2 - - amanda:

Sv: jo har jag kikat på dom på nelly.com, men tyvärr så kostar som 1000 kronor mer än dom jag hittade. Men tack för tipset! :)

#3 - - Jennie:

Gaalet awesome med femton! :D

Jag blir femton till sommarN :)

Upp