Tävling

Det är tävling hos allra duktigaste Caroline Dahlén. Som är en super fotograf! Nu kan man vinna en av hennes bilder! Vill du också vara med och tävla, tryck här.
Bilden jag vill vinna är;


Motiviering;
Jag vill vinna den här bilden för att den har ett sådant otroligt majestätiskt uttryck över sig. Det var svårt att välja bland alla fina bilder, men den här är ändå något speciellt. Jag kan bara vänta tills den dag jag får galoppera över vidderna på en alldeles oändlig stepp, med min alldeles egna häst. Och den här bilden påminner mig om det, hur man ser bergen i bakgrunden. Så oändligt vacker att det finns inte!
Just this | |
#1 - - Evelin (evenelle.blogg.se):

Svar: Du är så snäll Clara, jag är så glad att jag har dig <333 Mumz är ju gammal och vi märker hur hon blir mer trött. Jag har pratar med Ulli och hon säger att hon kommer ta bort henne när hon inte orkar mer... Det är inte så lång tid kvar. Och det är verkligen jätte jobbigt.

#2 - - Evelin (evenelle.blogg.se):

Svar: Vet faktiskt inte när vi börjar skolan... Men det vore jätte kul om vi skulle kunna ha en fotodag. Du jag och Malin <3

Upp