En sån dag

Bild från pinterest
 
Nu är det snart över, jag öppnade ett nytt kapitel men insåg att det inte var min bok, jag har lärt känna fantastiska människor ♥, jag har lärt mig så mycket och det är jag tacksam för. Men ibland måste man stänga för att kunna göra det man verkligen vill i livet. Ikväll har jag en ner-dag, det är inte ofta de händer nu, förra var när vi miste Cayenne. Men tårarna rinner så att jag knappt ser skrivbordet. För just ikväll känns det hopplöst, känner mig lika förvirrad och sårbar som en nyfödd hare. Jag hade en plan för sommaren, men den ändrades brutalt och nu sitter jag här, tappat hoppet och vet att jag kommer gå hemma och titta på hagarna, som till sommaren skulle innehålla en eller två hästar som jag fick kalla mina för ett tag... Men som inte kommer göra det nu. 
 
En annan nyhet, eller ny och ny, som jag fick veta för ett tag sen. Allra bästa Edwin hade fått somnat in i december förra året, min älskade vän ♥ Tänker fortfarande på dagen han åkte, och hur smärtsamt det var. 
 
Idag är inte min dag. Jag hoppas att imorgon blir det
 
 
 
bilder från pinterest
 
 
Just this | |
Upp