Life goes on...

Nikon D300 + Nikkor 50mm 1.1:8 + Blixt
 
Nu var det längesen jag var in här, sen jag delade med mig av mina tankar. Men ibland är det så, ibland går livet vidare fast man själv helst av allt vill stanna tiden just då, just nu. 
 
Jag mår bra, det är hektiskt i skolan nu sista året, nu är det dags, nu är det dags att bli vuxen på allvar - vad händer sen? Jag har en liten aning om vad jag vill göra med mitt liv, men det är (och kommer bli) några tuffa beslut. Jag behöver bara blunda och sen kommer studenten vara här och allt kommer försvinna iväg. Jag är förväntansfull och livrädd på samma gång...
 
Jag jobbar rätt mycket nu och det är jag glad och tacksam över, över att jag har världens bästa arbetsplats och de mest fantastiska kollegorna någonsin! 
 
Jag funderar redan på nästa tatuering, vilken inom en snar framtid bör pryda min hud. 
 
Jag vet inte hur jag ska avsluta det här inlägget men 
Just this | |
Upp