Yada yada

Nikon D300 + Sigma 70+300

Fotograferingen i söndags gick bra, har kommit en bit i redigeringen. 
 
Imorgon har jag  två lektioner med två föredrag.
Yay, 1 lektionen: Engelska and Im going to have an oral presentation about SIDS (Sudden infant death syndrome). Alltså plötslig spädbarnsdöd. 
2 lektionen: Svenska och jag ska prata om Norge och nynorsk, (Nei, eg barre titt litt, takk! ← Lärde jag mig genom youtube - ska betyda: Nej, jag bara tittar lite tack, om man är i en affär till exempel ;) De ni!)
 
Sen har jag inget mer den här veckan, dock desto mer nästa. 11/2 - Matteprov, 13/2 - Italianoprov. Livet är igång igen..
Foto - Natur, Just this | |
#1 - - Sanna - en svart ko ger också vit mjölk:

SV; Tusen tusen tack för dina värmande ord!

Och vilken fantastisk fotograf du är! Önskar jag hade lite utav det där i mig. Eller att jag åtminstonde orkade lära mig hur man tar bra foton! ;)

Kram Sanna

Upp