En del av 2014

Nikon D300 + diverse objektiv + Samsung SIII
 
2014 är till ända och 2015 har börjat. 
 
Vad hände under 2014 då? 
 

Fotade inte så mycket - tyvärr, däremot blev det en hel del självporträtt i olika tappningar. 
 
Fyllde 18 år!
 
Tatuerade mig x2. Så jäkla nöjd med båda ♥ 
 
Var ordentlig vinter (tillskillnad från denna). 
 
Tävlade lite med pudeln. 
 
Hade praktik och fick som följd ett underbart extra jobb ♥ 
 
Jobbade en del inom resturangyrket. 
 
Var till Hersonissos och festade med bästa vännen precis när skolan hade kört igång - hehe! ☺
 
Blev inget körkort då jag failade min uppkörning x antal gånger - för att jag blir så j*kla nervös och håller på att dö! 
 
Började trean, sista årskursen nu då!! 
 
Ansökte och kom med till skolans stipendieresa som v 12 tar mig, min bästa vän och 5 andra till Kina och Peking!! ♥ 
 
Det är i korta drag vad som hände 2014! 
 

2015 jag välkommnar dig! ♥
Just this | |
Upp