New in

En oldie från 2013 - Nikon D300 + Nikkor 50mm 1.1:8.
 
Firar nu. Galet glad. För några veckor sen var det ett himla åskväder på natten och det slutade med att datorn var helt trasig, alla, alla mina bilder var borta! Putsväck! Hjälpte inte direkt med att jag har en extern hårddisk som står men som jag inte hunnit ladda över bilderna på, så ni förstår min förtvivlan när alla mina bilder var borta... Men som tur var så lyckades de fixa hårddisken och nu har vi precis inköpt en ny dator, från företaget som lyckades hitta alla filer, som då såklart har alla mina bilder - wiihooo!! Sen på köpet sådär lite trevligt installerade de Photoshop CS6 - whooohooo! Hade ju CS4 innan men har redan hunnit förälska mig i CS6 - kärlek! Bilden ovan är redigerad med CS6.
 
Annars då? Jag har köpt en ritplatta - hehe. Lite små spontant sådär... Livet rullar dock på som vanligt, jobb, praktik, studier, med mera.
 
Tatueringen har jag fotat (long time ago) bara inte hunnit sätta mig och kollat igenom dem.. De kommer någon gång!
 
Anyways -  Nu ska jag fortsätta min lilla glädjedans - hejsvejs!
Foto - Porträtt, Just this | |
Upp