Jag saknar dig mer än ord kan beskriva

Nikon D60 + Diverse objektiv. 
 
Ibland gör det ondare, det blir svårare att andas & halsen knyter ihop sig. Andra dagar går det lättare, tankarna snuddar inte alls vid dig. Idag är en sån dag, då jag sörjer. Det har gått över två år, det borde gått över nu, men jag saknar dig, jag saknar det. Gården känns tom, att det inte finns hästar i de fortfarande inhängnade hagarna, att stallet är tomt och boxarna utrivna för att ge plats för hundträning, det gör ont. Att inte känna doften av häst eller smeka handen över en len hårrem och ha en mule som blåser ut varmluft över händerna, att varje dag gå förbi hästar och veta att alla andra har det som jag saknar så fruktansvärt. Det skulle nog vara enklare om jag inte bodde här längre, att inte se stallet eller hagarna för allt påminner mig, eller så skulle det vara så mycket svårare, jag vet inte.
 
En sak vet jag och det är att jag saknar dig mer än ord kan beskriva. ♥
Just this | |
Upp