Fråga

Nikon D300 + Nikkor 50mm 1.1:8. Fotograf: Evelin. 
 

Jissus, nu har det gått sju dar eller åtta då om man räknar att det är över midnatt när jag skriver detta, iallafall var var jag? Juste sju dar, sju dar har gått sedan mitt skinn aldrig mer blev sig likt. Sju dar sedan jag fick inprintat den finaste symbolen med den djupaste betydelsen någonsin. Jag talar ju såklart om tatueringen jag gjorde 1 Maj, ett galet bra sätt att spendera dagen efter Valborg måste jag säga. Jag blev grymt, galet, underbart, fantastiskt nöjd och det blev precis som jag tänkt mig. Åh! 
 
Iallafall, jag fick en fråga om att visa upp tatueringen här på bloggen och jag måste säga att det kommer, det kommer! Just nu håller tatueringen dock på att läka så den har börjat flagna sårskorpor vilket gör att det är typ svarta (pågrund av bläcket) små prickar/fläckar/sårskorpor över hela tatueringen, MEN efter att de har försvunnit, jag skulle räkna cirka en halv - en vecka innan de är borta, så kommer jag att fotografera den och lägga upp bilder, samt berätta om dagen med stort D och lite bakgrundsinfo till varför det blev just det här motivet!
Än sålänge kan ni få en tjuvkik från instagram (där jag förövrigt heter belleclar) som var tagen då tatueringen precis var nygjord: 
 
Just this, Tatueringar | |
Upp