Mycket som händer



Ah, har idag bokat min tid till första gaddningen, så kul! Det kommer bli något som jag tänkt på i över ett och ett halvt år, känns bra att det kommer sitta på kroppen nu! :) Vad det blir får ni se när den är gjord! ;)
Annars då:
Bella har fyllt fem år - blivit en tant alltså ;) Helt, helt galet att jag haft henne så länge!

Jag har 4 veckor praktik - älskar min praktik plats, galet nöjd! Har iochmed praktiken fotat min första manliga modell, dock inte min kamera utan en Canon - vi kom inte riktigt överens men det blev ändå bra bilder! En av de bilderna kommer att bli publicerad i en annons - vilket är kul! :)

Har beställt en blixt till kameran - tummen upp!

Sommarjobb/deltidsjobb är nog fixat - på två olika platser! Vilket är grymt - känns som om pengarna inte räcker till riktigt speciellt inte med bara studiebidraget! ;)

För baby det går bra nu ;)
Just this | |
Upp