Året som gått

Nikon D300 + Diverse objektiv (+mobilkamera) 
 
2014. Förstår ni? Ännu ett år till ända.
 
Vad hände 2013 då? Jag: fyllde 17 år, avslutade första året på gymnasiumet, började andra året, sommarjobbade och drog in rejält med pengar, fotade nästan ingenting alls, tävlade ordentligt med Bella med varierande resultat, har haft allmänt roligt under året, "fick" skolios, började dansa igen, hade lite fotojobb, har varit i Egypten, fick en egen symaskin i julklapp (yay!) med mera. 
 
Vad händer 2014? Galet mycket!! Till att börja med fyller jag 18 bast! Förhoppningsvis kommer det bli körkort, tatueringar, resor och jobb som händer. Jag hoppas att jag fotograferar mycket mer än vad jag gjorde under 2013, helst modellfotograferingar och gärna något fotojobb! Såklart att jag fortsätter utvecklas inom fotograferingen & redigeringen. Jag hoppas också på att symaskinen kommer till använding och att jag utvecklas inom design/sy-området. Även att sista delen av tvåan går bra och jag håller uppe de fina betyg jag haft/har. En bra träning/tävlings tid med Bella, hoppas jag också på. Dessutom såklart att jag (äntlingen) börjar träna ordentligt själv. Lite av vad jag "hoppas" på och kommer jobba för under året som kommer!
Just this | |
#1 - - veronica eriksson:

Fint skrivet :) Kramar

Upp