Galet

Nikon D300 + Sigma 70-300 DG macro ~ Från resan till Brunflo         Jissus, har haft fullt upp senaste veckorna, inte haft helg på hur länge som helst.       ♥ Den 30-1 var jag i Brunflo, långt långt upp det tog 7 h enkel resa, och tävlade med Bella och laget. Gick sådär, ösregnade nästan hela tiden och var iskallt.       ♥ Helgen efter det jobbade jag sista dagen (fredagen) på sommarjobbet, haft grymt kul & tjänat bra med pengar och lärt mig mycket då det var ett bra sommarjobb. Sen på lördagen drog jag och Bella samt laget ner till Örebro och tävlade gick sådär, gick upp halv fyra på lördagsmorgonen och var lagom trött när jag kom hem. På söndagen började min dans, så nu på söndagar dansar jag lyrisk jazz!       ♥ Nu i helgen var det först inoff. agility tävling på klubben i fredags som jag och Bella var med på, gick helt okej! Och före det var det orientering i skolan, usch! På lördagen drog vi till Älvkarleby och tävlade med laget, gick sådär! Och sen söndag - dans!       Träningsvärken är ett faktum.       Nästa helg, lör-sön, är det agility lagtävlingar på klubben som vårt lag ska vara med i. Sen efter den helgen har jag lediga helger igen, aah!
Frimare´s Black Blayenka - Bella, Just this | |
Upp