Praktik och allt som kommer på köpet

Nikon D300 + Nikkor 50mm, gammal bild.
 
Ja jag vet, lovade ju er super inspirerande inlägg... För det första var jag för trött i måndags, och igår då ni, då satt jag på akuten i fleeeera timmar.. Inte alla som kan skryta med att de jobbar så hårt på praktiken att de stukar tårna. Ha! Nej men, igår vid elva skulle jag flytta en stor svart träbox som man ska ha varor i, super tung, råkade putta av översta delen och slår väl i tån i nedre delen som den klumpeduns jag är.  Får ont i tån så jag  knappt kan gå, dog lite varje gång. Både jag och Lovisa tyckte det var bäst att skippa jobbet och åka till akuten. Gjorde så ont, grät gjorde jag nästan. Dock fick vi sitta på akuten i timmar åkte till mammas jobb och Lovisa åkte hem. Stort tack till bästa Lovisa som följde med och fick mig på andra tankar än smärtan i tån! Fick komma in på akuten, i ett sjukrum, klockan halv 4. Klockan halv 5 kommer en doktor och säger att tyvärr röntgen är stängd och vi får komma tillbaka imorgon och röntga, jiho! Åkte dit idag vid åtta, kom in och röntgade fick sitta nån timme sen kommer doktorn och säger att det är en rejäl stukning. Åkte hem. Nu gör det fortfarande ont, proppar dock i mig ipren och stapplar fram som en gammal gumma. Inte vad jag hoppades på iallafall. Nu fick ni dock lite uppdatering om vad som händer, jag har även fortsatt på designen så den är snar klar, nu ska jag återgå till att ligga med foten högt och titta på Vampire Diaries! Tjingeling!
Just this | |
#1 - - Jasmine Lundvall:

Fin bild!

Upp