Mål


För mig och Edwin - Om han är kvar till sommaren <3

Rimliga mål;

~Inte vara rädd för honom~

~Lita på honom till 100%~

~Våga galoppera på honom, och inte vara rädd att han ska försöka smita~

~Börjat med NH~

~Rida bettlöst några gånger i veckan~

~Bara kela och prata med honom varje dag~

~Leka med honom~

~Kunna rida ut med honom~

~Få honom att lite på att jag tar hand om honom~

~Kunna lita så mycket på mig att han går under/på pressening och i bäcken~

Fantasi fulla mål;

~Börjat träna trick~

~Kunna rida honom, minst i trav och skritt, i halsring~

~Få honom att gå in i transporten utan tvång, bara för att han själv vill~

Alltid bra att skriva upp målen man har. Jag hoppas att vi ska klara dem rimliga målen, och kanske börjat lite på dem fantasifulla :)

Varje gång jag ser Edwin sväller mitt hjärta till dubbla storleken<3
~Mål~ | |
#1 - - Evelin.:

Åh <3 Han är så fin! Lycka till, det kommer gå toppen :D Vore kul att få komma och fota er någon gång :)



Svar: Tusen tusen tack finaste Clara!!!

Upp