Edwin


SNyggingar x)

Red Edwin lite grann i söndags, lill pojken har ju tappat alla muskler av att bara få stå i hagen. Vi började med lite volt ridande, jag red och mjukade upp honom. Ja för volten är nu smält, eller halva volten, så man får hålla sig på halva sidan lite svårt om det ska få plats två ponnys som ska gå i dressyr varav en ponny som är som ett kallblod ;) Så det blev mest trav och skritt för min del. Sen efter kanske en halvtimme på volten red vi ut, syster och jag. Vi red till backen och klättrade med dem. Sista gången fick Edwin damp för Lorden fick gå först och han hade hunnit ända upp i backen, så Edwin slänger sig uppåt och börjar galoppera i en brant uppförsbacke med snö kvar på marken. Han hann bara 5 steg sen så saktade vi av. Sötponny <3
Sen blev det inget mer, i måndags så har jag dans så då går det inte och idag åkte mami och syster med Lorden på träning så då blev det inget heller. Men jag ska gå ut och rykta honom nu. Men imorgon, då ska vi rida :D
Edwin, min lilla arab prins! Du bor förevigt i mitt hjärta!
-Oh it's to you I'll always return
Just this | |
Upp