Hästpremiering, bilder del 2






Det var väldigt många föl som visade upp lite stegringar i olika höjder när stoet skulle springa iväg, så att dem kunde bedöma traven, fölen blev helt förtvivlade och försökte springa efter, stegra, skria, det riktigt skärde i hjärtat på en.
Foto - Häst | |
#1 - - Zonna:

sv: Så otroligt fina bilder!!!

Jag har fixat de nu, så de funkar! :D

#2 - - ida:

sv: om jag brukar sy mina egna plagg , jag har vissa kläder som jag går runt i och de är ett par blåa shorts, sen just nu håller jag på med en rosa blus osvosv. de är dyrare med tyger än att köpa ett plagg , men nu till hösten ska jag ju börja med sådant:D

kram!

#3 - - Matilda:

Stackars små fölisar!

#4 - - Julia:

Oh, hästen på de övre bilderna har samma färg som jag tror min Herkules kommer få när han blir äldre :)

#5 - - Elin:

Gud va fina bilder! :)

Upp