...

Skolan är igång igen, vi har läxor och prov och lektioner om vartannat.

Edwin har jag inte vart ute hos idag.. Han skenade med mig för någon dag sen, inte för att han blev rädd eller något utan bara för att, det känns som om allt trasslar till sig, allt hopar sig över mig just nu. Jag vet ärligt inte vad jag ska göra. Jag vet inte och jag har inga bra svar att ge. Edwin jag älskar dig även om du krossar mina drömmar, mina önskningar.. Men du bor för alltid i mitt hjärta!

Jag vet inte vad eller hur jag ska gör med bloggen, det ska kännas roligt att blogga vilket det inte gör just nu.. Jag kommer tillbaka, maybe I will, maybe I won´t. Just nu är jag out helt enkelt. Jag orkar inte.

Just this | |
#1 - - Evelin.:

Bloggen är ett intresse och känns allt för ofta som ett måste. Förstår att du vill ta en paus. Och det gör du fullständigt rätt i! :) Kom till baka när inspirationen flödar <3



Svar: Tusen tack :D

#2 - - Matilda:

Känner lite likadant för tillfället, det känns som om hästarna tar en för givet ungefär...

#3 - - Matilda:

Känner lite likadant för tillfället, det känns som om hästarna tar en för givet ungefär...



Hoppas du fortsätter blogga :)

Upp