Sommar fix

Oh, den är helgen ska jag fixa till bloggen, och byta designen mot en lite snyggare och lite somrigare!

Nästa vecka är det konfa läger, sjukt kul!

Idag fick jag tårta :D

Igår kollade jag på Flicka. Usch först tyckte jag att den var rätt dålig, för allt hände så snabbt, men sen efter ett tag så blev den bra! Jag var tvungen att avbryta och gå och snyta mig och torka mina tårar mitt i filmen.. Den var verkligen jätte sorglig! Men huyeda mig så bra den var! :) Så nu har jag fått en ny favorit film! Ni som gillar hästar och drama titta på den! Och ni som gillar Spirit filmen.. Titta på den :) När jag såg den kände jag bara hur sjukt mycket jag saknade att rida Edwin, har inte hunnit gjort det den här veckan eller jo i måndags! :)

(Bildlänk)
Hästologi | |
#1 - - Josäfin :>:

Åh älskar den filmen! :D

Dock är tvåan kass, se den inte! Den förstör allt :o



sv: Åh tack! :D

Alexandra är så otroligt duktig på att fotografera, - och 12 år!

#2 - - Maja:

Den har jag hört att fler tycker om, kanske får ta och ladda ner den :)

#3 - - klaudia , daniella, linn:

sjukt fin bloggisscch !

/deeduu.blogg.se<3

#4 - - Maja:

sv; Åh, tack så mycket! :)



Det ska jag verkligen göra :)

#5 - - Maja:

sv; Tack! kram

#6 - - Danialkaja:

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

Upp